Dzisiejszy dzień jest dniem szczególnym przede wszystkim dla uczniów trzej klasy ZSZ w Branżowej Szkole I stopnia, gdyż po trzech latach nauki otrzymali świadectwa ukończenia szkoły.
Dzień ten jest również ważny dla szkoły, gdyż w tym roku było to siedemdziesiąte wręczenie świadectw ukończenia liceum. Trzydziestu dwóch już w kwietniu ukończyło szkołę i piętnastu uczniów technikum.
Wszystkim uczniom Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem gratulujemy i życzymy udanych i bezpiecznych wakacji.
Skład Samorządu Uczniowskiego w roku szkolnym 2018/2019
Przewodniczący - Jakub Biwo 2A
Zastępcy - Agata Borek 3A, Maja Żyłka 3A
Członkowie samorządów klasowych
Opiekunowie Samorządu Uczniowskiego - Dorota Nemś, Gabriela Mainka-Jałowy
Harmonogram pracy Samorządu Uczniowskiego w roku szkolnym 2018/2019
Samorząd Uczniowski będzie realizował w roku szkolnym 2018/2019 następujące akcje:
• ZBIÓRKA PLASTIKOWYCH NAKRĘTEK
Akcja charytatywna na zasadach z poprzednich lat.
Każda reklamówka (tzw. jednorazówka) nakrętek to +5pkt. Uczeń może maksymalnie w semestrze uzyskać +15 pkt. Fakt przyniesienia nakrętek jest zgłaszany do opiekuna SU, który odnotowuje to i przydziela punkty.
• ZBIÓRKA MAKULATURY
Uczeń przynoszący makulaturę zgłasza się do opiekuna SU, który przydziela punkty w zależności od ilości przyniesionej makulatury.
do 5 kg – 5 pkt
5,01 kg – 10 kg – 10 pkt
10,01 kg – 15 kg – 15 pkt
15,01 kg – 20 kg – 20 pkt
powyżej 20,01 kg – 25 pkt
• SPRZEDAŻ CIAST / INNYCH PRZEKĄSEK
Akcja pozwala zdobyć uczniom punkty a jednocześnie uzyskać fundusze na działalność SU.
Uczeń, który zgłosi się do tego zadania i sprzedaje je w imieniu SU otrzymuje +10 pkt.
Sprzedaż odbywa się raz w tygodniu w dniu ustalonym harmonogramem podczas długiej przerwy (w bibliotece szkolnej).
• GAZETKA SZKOLNA
Każda klasa raz w ciągu roku szkolnego przygotowuje gazetkę na wybrany przez siebie, dowolny temat związany z miesiącem, w którym przypadła jej kolejka. Uczniowie zaangażowani w przygotowanie i powieszenie jej w wyznaczonym miejscu (środkowa tablica ogłoszeń) i czasie otrzymują +5 pkt. Zgłaszają ten fakt opiekunowi SU, który przydziela punkty.
• OKAZJONALNE IMPREZY ORGANIZOWANE PRZEZ SAMORZĄD UCZNIOWSKI
Samorząd Uczniowski organizuje różne akcje i imprezy szkolne w zależności od potrzeb, pomysłów
uczniów i możliwości czasowych. Uczniowie zaangażowani bezpośrednio w ich przygotowanie i przeprowadzenie otrzymują punkty zgodnie z zapisem w Punktowym Systemie Oceniania Zachowania lub decyzją opiekuna SU.
• INFORMACJE DODATKOWE
- Przedstawiciele klas (przewodniczący, zastępca, sekretarz lub skarbnik) mają obowiązek uczestniczyć w zebraniach SU. W przypadku nieobecności na spotkaniu wszyscy reprezentanci samorządu klasowego otrzymują -2 pkt.
- Dopuszcza się zmiany w harmonogramie pieczenia ciast w przypadkach uzasadnionych, np. wycieczka klasy lub praktyka zawodowa.
Harmonogram gazetek szkolnych
Tematyka gazetek jest dowolna. Mogą one nawiązywać do świąt w danym miesiącu lub zainteresowań uczniów. Uczniowie otrzymują +5pkt do zachowania za ich przygotowanie.
23.09 - 13.10 - 4T
14.10 - 31.10 - 3A
Listopad 2019 - 2T
Grudzień 2019 - 1Ap
Styczeń 2020 - 1A
Luty 2020 - 3Z
Marzec 2020 - 3T
Kwiecień 2020 - 1Tp
Maj 2020 - 2A
Czerwiec 2020 - 1T
HARMONOGRAM sprzedawania ciast lub innego smacznego „conieco”
W razie problemów z terminem należy zgłosić się do opiekuna SU w celu ustalenia nowego dnia.
Wszelkie zmiany w harmonogramie zgłasza się do opiekuna SU.
1. mgr Zdzisław Żuchowski - dyrektor, informatyka
2. mgr Bul-Narewska Marta - matematyka, fizyka
3. mgr Mirosława Kądziołka - biologia, WDŻ
4. dr Arkadiusz Baron - historia, historia i społeczeństwo, wiedza o społeczeństwie, historia i teraźniejszość
5. mgr Dorota Nemś - j. angielski
6. mgr Katarzyna Leszczuk - j. angielski
7. mgr Monika Żurek-Czajkowska - j. niemiecki
8. mgr Beata Gratzke - biblioteka, geografia
9. mgr Irena Werner - matematyka
10. mgr Agnieszka Miksa - j. polski
11. mgr Ewa Lenart - j. polski
12. mgr Anna Staś - chemia, edukacja dla bezpieczeństwa
13. mgr Maciej Skrabania - przedmioty zawodowe informatyczne
14. mgr Michał Franczak - przedmioty zawodowe informatyczne
15. mgr Paweł Pagacz - przedmioty zawodowe informatyczne
16. mgr Ewa Martinez - pedagog
17. mgr Wiktoria Grejner - psycholog
18. mgr Marek Kot - wychowanie fizyczne
19. mgr Marek Binkowski - wychowanie fizyczne
20. mgr Gabriela Mainka-Jałowy - religia
21. mgr Izabela Karaś - plastyka
W roku szkolnym 2024/2025 biblioteka szkolna będzie czynna:
Poniedziałek
7:15 - 12:15
13:30 - 14:30
Wtorek
11:45 - 13:15
Środa
7:30 - 10:30
12:45 - 14:45
Czwartek
7:00 - 9:00
Piątek
NIECZYNNE
12:40 - 14:40