foto1
Running text caption 1
foto1
Running text caption 2
foto1
Running text caption 3
foto1
Running text caption 4
foto1
Running text caption 5
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem

 

Skład Samorządu Uczniowskiego w roku szkolnym 2018/2019

Przewodniczący - Jakub Biwo 1A
Zastępcy - Agata Borek 2A, Maja Żyłka 2A
Członkowie samorządów klasowych

Opiekunowie Samorządu Uczniowskiego - Dorota Nemś, Gabriela Mainka-Jałowy

 

Harmonogram pracy Samorządu Uczniowskiego w roku szkolnym 2018/2019

 

Samorząd Uczniowski będzie realizował w roku szkolnym 2018/2019 następujące akcje:

• ZBIÓRKA PLASTIKOWYCH NAKRĘTEK
Akcja charytatywna na zasadach z poprzednich lat.
Każda reklamówka (tzw. jednorazówka) nakrętek to +5pkt. Uczeń może maksymalnie w semestrze uzyskać +15 pkt. Fakt przyniesienia nakrętek jest zgłaszany do opiekuna SU, który odnotowuje to i przydziela punkty.

• ZBIÓRKA MAKULATURY
Uczeń przynoszący makulaturę zgłasza się do opiekuna SU, który przydziela punkty w zależności od ilości przyniesionej makulatury.


do 5 kg – 5 pkt
5,01 kg – 10 kg – 10 pkt
10,01 kg – 15 kg – 15 pkt
15,01 kg – 20 kg – 20 pkt
powyżej 20,01 kg – 25 pkt

• SPRZEDAŻ CIAST / INNYCH PRZEKĄSEK
Akcja pozwala zdobyć uczniom punkty a jednocześnie uzyskać fundusze na działalność SU.
Uczeń, który zgłosi się do tego zadania i sprzedaje je w imieniu SU otrzymuje +10 pkt.
Sprzedaż odbywa się raz w tygodniu w dniu ustalonym harmonogramem podczas długiej przerwy (w bibliotece szkolnej).

• GAZETKA SZKOLNA
Każda klasa raz w ciągu roku szkolnego przygotowuje gazetkę na wybrany przez siebie, dowolny temat związany z miesiącem, w którym przypadła jej kolejka. Uczniowie zaangażowani w przygotowanie i powieszenie jej w wyznaczonym miejscu (środkowa tablica ogłoszeń) i czasie otrzymują +5 pkt. Zgłaszają ten fakt opiekunowi SU, który przydziela punkty.

• OKAZJONALNE IMPREZY ORGANIZOWANE PRZEZ SAMORZĄD UCZNIOWSKI
Samorząd Uczniowski organizuje różne akcje i imprezy szkolne w zależności od potrzeb, pomysłów
uczniów i możliwości czasowych. Uczniowie zaangażowani bezpośrednio w ich przygotowanie i przeprowadzenie otrzymują punkty zgodnie z zapisem w Punktowym Systemie Oceniania Zachowania lub decyzją opiekuna SU.

• INFORMACJE DODATKOWE
- Przedstawiciele klas (przewodniczący, zastępca, sekretarz lub skarbnik) mają obowiązek uczestniczyć w zebraniach SU. W przypadku nieobecności na spotkaniu wszyscy reprezentanci samorządu klasowego otrzymują -2 pkt.
- Dopuszcza się zmiany w harmonogramie pieczenia ciast w przypadkach uzasadnionych, np. wycieczka klasy lub praktyka zawodowa.

 

Harmonogram gazetek szkolnych

 

Tematyka gazetek jest dowolna. Mogą one nawiązywać do świąt w danym miesiącu lub zainteresowań uczniów. Uczniowie otrzymują +5pkt do zachowania za ich przygotowanie.


Październik 2018 - 3Z
Listopad 2018 - 4T
Grudzień 2018 - 3A
Styczeń 2019 - 3T
Luty 2019 - 2T
Marzec 2019 - 2A
Kwiecień 2019 - 1A
Maj 2019 - 1T
Czerwiec 2019 - 2Z

 

 HARMONOGRAM sprzedawania ciast lub innego smacznego „conieco”

 

Październik         2

3A

                          18

3A

                               9

4T

Styczeń             8

2A

                            16

3Z

                          15

4T

                            23

2A

                          24

2Z   czwartek

                            30

3T

Luty                 12

2T

Listopad              6

2T

                         19

3T

                            15

2Z   czwartek

                         26

1T

                            20

1A

Marzec              5

1A

                            27

1T

                         12

4T

Grudzień             4

3Z

                         19

3A

                             26

3Z

                          23

2Z   czwartek

Kwiecień              2

1A

                         28

2T

                                    9

1T

Czerwiec            4               

dla chętnych

                                  16

2A

                               11

dla chętnych

Maj                      14

3T

                               

 

 

W razie problemów z terminem należy zgłosić się do opiekuna SU w celu ustalenia nowego dnia.
Wszelkie zmiany w harmonogramie zgłasza się do opiekuna SU.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie w celu zapewnienia funkcjonalności, wygody i prowadzenia statystyk. To ustawienie można w każdej chwili zmienić, klikając opcję „Zmień ustawienia”. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, kliknij opcję „Tak, zgadzam się”. Dowiedz sie więcej na temat plików COOKIE np. jak je usuwać i co przechowują. Polityka prywatności - cookie.

  Akceptuje pliki COOKIE pochodzące z tej strony