foto1
Running text caption 4
Running text caption 5
Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Zawadzkiem

foto OpoleW dniu 6.października 2022r. pod opieką p. M. Kądziołki i p. M. Żurek-Czajkowskiej pojechaliśmy na całodniową wycieczkę integracyjną do Opola.

Wybraliśmy się tam pociągiem i zaraz po przyjeździe do stolicy naszego województwa wybraliśmy się na spacer nad Kanałem Młynówką, a później na Stare Miasto. Piękna, słoneczna pogoda dopingowała nas podczas wędrówki.

Po drodze zobaczyliśmy wiele atrakcji turystycznych, o których pierwszoklasiści przed wycieczką przygotowali ciekawe informacje. Widzieliśmy m.in. Most Groszowy, Wieżę Piastowską, amfiteatr i odwiedziliśmy kościół franciszkanów. Na rynku, obok ratusza spotkaliśmy dziennikarzy opolskiej telewizji, którzy chcieli się dowiedzieć, jakie mamy plany na przyszłość i z kilkorgiem z nas przeprowadzili wywiady. Następnie podziwialiśmy pastelowe kamienice na rynku, pomnik Kazimierza I Opolskiego i Aleję Gwiazd.  Potem poszliśmy odwiedzić  kościół Na Górce, a stamtąd udaliśmy się na  Wzgórze Uniwersyteckie, gdzie przywitaliśmy się ze Starszymi Panami, Agnieszką Osiecką i Wojciechem Młynarskim.

Po spacerze wybraliśmy się do kina na film „Awatar”, który wywołał w nas mnóstwo wrażeń i emocji, a po filmie, odwiedziliśmy jeszcze Mały Rynek i udaliśmy się w drogę na dworzec, by wrócić pociągiem do domu.

Pierwszą wspólną wycieczkę będziemy z pewnością długo wspominać, zwłaszcza, że nie tylko humory, ale i piękna aura nam dopisały.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie w celu zapewnienia funkcjonalności, wygody i prowadzenia statystyk. To ustawienie można w każdej chwili zmienić, klikając opcję „Zmień ustawienia”. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, kliknij opcję „Tak, zgadzam się”. Dowiedz sie więcej na temat plików COOKIE np. jak je usuwać i co przechowują. Polityka prywatności - cookie.

Akceptuje pliki COOKIE pochodzące z tej strony