Koordynator ds. dostępności: Agnieszka Skorzycka email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pobierz deklarację dostępności >>> POBIERZ
Pobierz raport o stanie zapewnienia dostępności dla podmiotu publicznego na dzień 1.01.2021r. >>> POBIERZ
Pobierz raport o stanie zapewnienia dostępności dla podmiotu publicznego na dzień 1.01.2025r. >>> POBIERZ
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Deklaracja dostępności Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Zawadzkiem
Wstęp do deklaracji
Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Zawadzkiem zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów(Dz.U. 2019 poz.848). Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej zspzawadzkie.pl oraz zspzawadzkie.bip.gov.pl
Data publikacji strony internetowej: 2019-05-21
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-11-13
Data ostatniej aktualizacji: 2025-03-24
Dane teleadresowe podmiotu publicznego:
Pełna nazwa: |
Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Zawadzkiem |
Adres do korespondencji |
ul. Krótka 1 47-120 Zawadzkie |
Adres e-mail |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Strona internetowa |
zspzawadzkie.pl zspzawadzkie.bip.gov.pl |
STATUT ZGODNOŚCI:
Strona internetowa jest częściowo zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
Data sporządzenia deklaracji:
Oświadczenie sporządzono dnia : 2020-11-13
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Z osobami odpowiedzialnymi można się skontaktować pod adresem poczty Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Procedura wnioskowo-skargowa:
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych każdy ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z żądaniem udostępnienia cyfrowego wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementów, ewentualnie zapewnienia dostępu alternatywnego, na warunkach określonych w ustawie.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA
DOSTĘPNOŚĆ INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNA:
Ze względu na konstrukcję budynku szkoła nie może zapewnić dostępności architektonicznych oraz komunikacyjnych.
Alternatywnym dostępem jest obsługa (po wcześniejszym umówieniu telefonicznym) petenta przed wejściem do budynku szkoły.