foto1
Running text caption 1
foto1
Running text caption 2
foto1
Running text caption 3
foto1
Running text caption 4
foto1
Running text caption 5
Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Zawadzkiem

 

IMG 0627Dzisiejszy dzień jest dniem szczególnym przede wszystkim dla uczniów trzej klasy ZSZ w Branżowej Szkole I stopnia, gdyż po trzech latach nauki otrzymali świadectwa ukończenia szkoły.
Dzień ten jest również ważny dla szkoły, gdyż w tym roku było to siedemdziesiąte wręczenie świadectw ukończenia liceum. Trzydziestu dwóch już w kwietniu ukończyło szkołę i piętnastu uczniów technikum.
Wszystkim uczniom Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem gratulujemy i życzymy udanych i bezpiecznych wakacji.

Galeria

 

Skład Samorządu Uczniowskiego w roku szkolnym 2018/2019

Przewodniczący - Jakub Biwo 2A
Zastępcy - Agata Borek 3A, Maja Żyłka 3A
Członkowie samorządów klasowych

Opiekunowie Samorządu Uczniowskiego - Dorota Nemś, Gabriela Mainka-Jałowy

 

Harmonogram pracy Samorządu Uczniowskiego w roku szkolnym 2018/2019

 

Samorząd Uczniowski będzie realizował w roku szkolnym 2018/2019 następujące akcje:

• ZBIÓRKA PLASTIKOWYCH NAKRĘTEK
Akcja charytatywna na zasadach z poprzednich lat.
Każda reklamówka (tzw. jednorazówka) nakrętek to +5pkt. Uczeń może maksymalnie w semestrze uzyskać +15 pkt. Fakt przyniesienia nakrętek jest zgłaszany do opiekuna SU, który odnotowuje to i przydziela punkty.

• ZBIÓRKA MAKULATURY
Uczeń przynoszący makulaturę zgłasza się do opiekuna SU, który przydziela punkty w zależności od ilości przyniesionej makulatury.


do 5 kg – 5 pkt
5,01 kg – 10 kg – 10 pkt
10,01 kg – 15 kg – 15 pkt
15,01 kg – 20 kg – 20 pkt
powyżej 20,01 kg – 25 pkt

• SPRZEDAŻ CIAST / INNYCH PRZEKĄSEK
Akcja pozwala zdobyć uczniom punkty a jednocześnie uzyskać fundusze na działalność SU.
Uczeń, który zgłosi się do tego zadania i sprzedaje je w imieniu SU otrzymuje +10 pkt.
Sprzedaż odbywa się raz w tygodniu w dniu ustalonym harmonogramem podczas długiej przerwy (w bibliotece szkolnej).

• GAZETKA SZKOLNA
Każda klasa raz w ciągu roku szkolnego przygotowuje gazetkę na wybrany przez siebie, dowolny temat związany z miesiącem, w którym przypadła jej kolejka. Uczniowie zaangażowani w przygotowanie i powieszenie jej w wyznaczonym miejscu (środkowa tablica ogłoszeń) i czasie otrzymują +5 pkt. Zgłaszają ten fakt opiekunowi SU, który przydziela punkty.

• OKAZJONALNE IMPREZY ORGANIZOWANE PRZEZ SAMORZĄD UCZNIOWSKI
Samorząd Uczniowski organizuje różne akcje i imprezy szkolne w zależności od potrzeb, pomysłów
uczniów i możliwości czasowych. Uczniowie zaangażowani bezpośrednio w ich przygotowanie i przeprowadzenie otrzymują punkty zgodnie z zapisem w Punktowym Systemie Oceniania Zachowania lub decyzją opiekuna SU.

• INFORMACJE DODATKOWE
- Przedstawiciele klas (przewodniczący, zastępca, sekretarz lub skarbnik) mają obowiązek uczestniczyć w zebraniach SU. W przypadku nieobecności na spotkaniu wszyscy reprezentanci samorządu klasowego otrzymują -2 pkt.
- Dopuszcza się zmiany w harmonogramie pieczenia ciast w przypadkach uzasadnionych, np. wycieczka klasy lub praktyka zawodowa.

 

Harmonogram gazetek szkolnych

 

Tematyka gazetek jest dowolna. Mogą one nawiązywać do świąt w danym miesiącu lub zainteresowań uczniów. Uczniowie otrzymują +5pkt do zachowania za ich przygotowanie.


23.09 - 13.10 - 4T


14.10 - 31.10 - 3A

 

Listopad 2019 - 2T


Grudzień 2019 - 1Ap


Styczeń 2020 - 1A


Luty 2020 - 3Z


Marzec 2020 - 3T


Kwiecień 2020 - 1Tp


Maj 2020 - 2A


Czerwiec 2020 - 1T

 

 HARMONOGRAM sprzedawania ciast lub innego smacznego „conieco”

 ciasta2019 2020

 

W razie problemów z terminem należy zgłosić się do opiekuna SU w celu ustalenia nowego dnia.
Wszelkie zmiany w harmonogramie zgłasza się do opiekuna SU.

 

 

1. mgr Zdzisław Żuchowski - dyrektor, informatyka

2. mgr Bul-Narewska Marta - matematyka, fizyka

3. mgr Mirosława Kądziołka - biologia, WDŻ

4. dr Arkadiusz Baron - historia, historia i społeczeństwo, wiedza o społeczeństwie, historia i teraźniejszość

5. mgr Dorota Nemś - j. angielski

6. mgr Katarzyna Leszczuk - j. angielski

7. mgr Monika Żurek-Czajkowska - j. niemiecki

8. mgr Beata Gratzke - biblioteka, geografia

9. mgr Irena Werner - matematyka

10. mgr Agnieszka Miksa - j. polski

11. mgr Ewa Lenart - j. polski

12. mgr Anna Staś - chemia, edukacja dla bezpieczeństwa

13. mgr Maciej Skrabania - przedmioty zawodowe informatyczne

14. mgr Michał Franczak - przedmioty zawodowe informatyczne

15. mgr Paweł Pagacz - przedmioty zawodowe informatyczne

16. mgr Ewa Martinez - pedagog

17. mgr Wiktoria Grejner - psycholog

18. mgr Marek Kot - wychowanie fizyczne

19. mgr Marek Binkowski - wychowanie fizyczne

20. mgr Gabriela Mainka-Jałowy - religia

21. mgr Izabela Karaś - plastyka

22. mgr Mariola Bielska - podstawy przedsiębiorczości

23. mgr Barbara Dylong - edukacja dla bezpieczeństwa   

 

 W roku szkolnym 2023/2024 biblioteka szkolna będzie czynna:


Poniedziałek

7:00 - 12:30

Wtorek

10:45 - 11:45

12:45 - 14:45

Środa

NIECZYNNE

Czwartek

11:50 - 13:20

Piątek

10:00 - 11:30

12:40 - 14:40

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie w celu zapewnienia funkcjonalności, wygody i prowadzenia statystyk. To ustawienie można w każdej chwili zmienić, klikając opcję „Zmień ustawienia”. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, kliknij opcję „Tak, zgadzam się”. Dowiedz sie więcej na temat plików COOKIE np. jak je usuwać i co przechowują. Polityka prywatności - cookie.

  Akceptuje pliki COOKIE pochodzące z tej strony